Košík.cz spustil rozhlasovou kampaň

Online supermarket Košík.cz spustil novou komunikační kampaň Košík plný radosti. V radiových spotech láká na chuťové zážitky spojené s produkty privátní značky Authentic i na pohodlný a jednoduchý nákup. Kampaň, kterou vytvořil interní tým ve spolupráci s reklamním guru Karlem Špindlerem, poběží v rádiích v Praze, středních Čechách a vybraných regionech.

Křupavé kuře, čerstvě utržená jablka, maso přímo od farmáře. Nové spoty se opírají o kvalitní chuťové zážitky, které si zákazníci mohou díky nákupu na Košík.cz dopřát. V popředí pak stojí především privátní značka Authentic, jež garantuje prvotřídní původ, zpracování i kvalitu surovin od konkrétních farmářů, pěstitelů nebo šéfkuchařů.

„Naši značku Authentic neustále rozšiřujeme a jen letos do ní přibyly desítky dalších produktů od tuzemských farmářů a řemeslných výrobců, pro které se naši zákazníci rádi vracejí. Spoty jim připomenou, že si mohou objednat prvotřídní farmářské kuře nebo ovoce a zeleninu z čerstvé sklizně přímo ke dveřím a nedělní oběd nebo rodinný nákup vyřešit v klidu z pohodlí domova,“ doplňuje šéf marketingu Jan Škrabánek.

Rozhlasové spoty, které se objeví například na Evropě 2, radiu Impuls nebo Frekvenci 1 a navazují na největší outdoorovou kampaň, kterou Košík.cz nasadil v průběhu září a října na nosičích v Praze, a ve které poprvé uvedl nový koncept „Košík plný radosti“.

Jednoduchý a rychlý nákup

Kampaň zdůrazňuje i jednoduchost a rychlost nákupu, která je díky nedávno představené funkci Můj Košík otázkou doslova několika minut. Novým zákazníkům nabízí předvýběr vhodných a často nakupovaných položek, stávajícím zase přináší personalizovanou nabídku a přehled oblíbeného zboží.

„Během posledního roku jsme získali desítky tisíc nových zákazníků, a nejen pro ně, ale i pro všechny další chceme nákup co nejvíc zjednodušit a usnadnit. Chceme tu být prostě ‚jednoduše pro všechny‘, a věříme, že nová kampaň osloví i lidi, kteří zatím s online nákupem potravin váhali,“ dodává Škrabánek.

Kampaň poběží v 13 rádiích v Praze, středních Čechách a vybraných regionech, v nichž Košík působí. Právě v regionech se Košíku dlouhodobě výrazně daří a standard svých služeb stále posouvá – nákupy v krajských městech doručí v den objednání, v Plzni či Liberci do čtyř a v Praze a okolí dokonce už do dvou hodin od objednávky. Kampaň tak chce pozici Košíku dále posílit a oslovit i nové zákazníky z odlehlejších částí republiky, kterým online nákup nahrazuje hůře dostupný supermarket.